StardollWorldYou

środa, 2 lutego 2011

Metamorfoza Duna_XD

Na początek makijaż

 cóż twój wygląda ładne więc 8/10 natomiast ten co ja zrobiłam jest baaardzo podobny do twojego
p.s. ponieważ ty z LUXE nie masz czarnego cienia do powiek najpierw nałóż sobie ten srebny a następnie czarny lub inny


I ubiór

cóż ubioru też nie skrytykuje, ponieważ jest świetnie dopasowany, natomiast wygląda jak na jesień a ja ci zrobiłam taki ogólny, który chyba też pauje do twojego obecnego makijażu 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz